Termeni și condiți

PREVEDERI GENERALE

Vizitarea site-ul CONSILIERE  DEZVOLTARE  PERSONALĂ  folosirea lui sau comandarea produselor / serviciilor de pe site implica acceptarea Termenilor și Condițiilor de mai jos, a Politicii de Confidentialitate.

Site-ul este administrat de societatea WIDE GIS PROVISIONS  numita in continuare DACIANA OLTEANU  (sau "Vanzatorul / Furnizorul"), cu sediul TURDA, JUD CLUJ STR. CALEA VICTORIEI NR 136 , România, inregistrata la Registrul Comertului Cluj cu numarul J12/1412/2023Stare:INREGISTRAT din 28.03.2023 , capital social: 200 lei, CUI  47895298, e-mail: widegisprovi@gmail.com sau drumurispredestin@gmail.com , telefon 0731879906

Informatiile prezentate in cadrul WIDE GIS PROVISIONS cu privire la produse constituie doar invitatia la incheierea Contractului la Distanta in sensul articolului 2 pct. 7 din OUG nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesionistii, precum și pentru modificarea şi completarea unor acte normative. Acceptarea Termenilor și Condițiilor www.taroterapia.ro este voluntara, dar necesara pentru crearea Contului si/sau in scopul plasarii comenzii de catre Client / Cumparator, reprezentand o formalitate premergatoare incheierii Contractului la Distanta.

Navigarea in CABINET DE DEZVOLTARE PERSONALĂ , urmată de Comanda, echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea expresa de catre orice Client / Utilizator a Termenilor și Condițiilor conform CABINET DEZVOLTARE PERSONALĂ  DACIANA OLTEANU. 

CABINET DEZVOLTARE PERSONALĂ  isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza, in orice moment, continutul www.taroterapia.ro, precum si Termenii şi Condițiile, fara nicio notificare prealabila. In caz de neintelegeri / divergente intre Furnizor şi Client/Utilizator, se vor aplica Termenii şi Condițiile valabile la momentul plasarii Comenzii de catre Client/Utilizator.

CABINETUL DEZVOLTARE PERSONALĂ  DACIANA OLTEANU pastreaza in totalitate si in mod unilateral dreptul de a adauga, sterge, modifica, folosi toate materialele, datele si informatiile continute la orice moment de site, cu respectarea prevederilor legale in vigoare si a legislatiei nationale si europene cu privire la protectia datelor cu caracter personal.

Site-ul CABINET DEZVOLTARE PERSONALA DACIANA OLTEANU  (numit in continuare si "site" sau "website") nu isi asuma nicio garantie, obligatie sau raspundere fata de utilizatorii finali sau fata de terti, cu exceptia obligatiilor prevazute de legislatia in vigoare.

Acesti Termeni si Condiții se aplica pe termen nelimitat, de la prima accesare a site-ului. Ei pot fi modificati de CABINET DEZVOLTARE PERSONALĂ DACIANA  in orice moment, fiind recomandat ca toti utilizatorii sa verifice, la fiecare accesare, versiunea curenta.

Prin accesarea site-ului, utilizatorii se angajeaza sa nu cauzeze daune catre CABINET DEZVOLTARE PERSONALĂ   sau catre oricare persoana fizica sau juridica. La crearea sau actualizarea unui cont de utilizator inregistrat, utlizatorul final se angajeaza sa introduca si sa mentina datele sale de identificare complete si corecte. Utilizator este orice persoana care acceseaza orice pagina sau resursa din cadrul site-ului, indiferent daca este sau nu inregistrat ca utilizator pe site.

Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor / serviciilor disponibile pe site  (ex. imagini statice/dinamice/prezentări multimedia, etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate in cadrul site CABINET DE DEZVOLTARE PERSONALĂ  DACIANA OLTEANU  exclusiv cu titlu de prezentare.

In cazul în care plata pretului produselor / serviciilor este efectuata online sau prin transfer bancar, Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar ocazionat Clientului/Utilizatorului, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de transfer bancar, de conversie valutara, etc, aplicate de catre banca Clientului/Utilizatorului.

Clientul/Utilizatorul poate interactiona cu Vanzatorul telefonic sau prin intermediul adresei de posta electronică contact.

Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi, dar fără a se limita la accesarea datelor Clientilor / Utilizatorilor CABINET DEZVOLTARE PERSONALĂ  DACIANA OLTEANU , alterarea conținutului platformei , încercarea de afectare a performantelor serverelor care deservesc platforma CABINET DEZVOLTARE PERSONALĂ  DACIANA OLTEANU , deturnarea continutului livrarilor produselor catre terți, etc) vor fi pedepsite conform prevederilor legale in vigoare.

DEFINITII SI TERMENI

In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni vor avea, daca din context nu rezulta altfel, urmatorul inteles:

CABINET DEZVOLTARE  PERSONALĂ / VANZATOR / FURNIZOR: societatea WIDE GIS PROVISIONS numita in continuare DACIANA OLTEANU (sau "Vanzatorul / Furnizorul"), cu sediul TURDA, JUD CLUJ STR. CALEA VICTORIEI NR 136 , România, inregistrata la Registrul Comertului Cluj cu numarul J12/1412/2023Stare:INREGISTRAT din 28.03.2023 , capital social: 200 lei, CUI 47895298, e-mail: widegisprovi@gmail.com sau drumurispredestin@gmail.com , telefon 0731879906

SITE / WEBSITE: domeniul CABINET DEZVOLTARE  PERSONALĂ 

CONTINUT: toate informațiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic; conținutul oricărui mesaj trimis Utilizatorilor sau Clienților prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
informații legate de produsele, serviciile și/sau tarifele acestora, practicate de către Vânzător pe site sau de către un partener contractual al acestuia, într-o anumită perioadă; date referitoare la Vânzător.

PRODUSE / BUNURI / ARTICOLE – orice produs sau serviciu care urmează a fi furnizate de către Vânzător Clientului

UTILIZATOR – persoana fizică care are sau obține acces la conținutul site-ului, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Vânzător (electronic, telefonic, etc.) sau în baza unui acord de utilizare existent între Vânzător și acesta, respectiv prin crearea și utilizarea unui cont pe site.

CLIENT / CUMPARATOR – utilizator care efectuează o comandă pe site, prin intermediul unui cont sau folosind opțiunea de "comandă fără cont"

COMANDA – document electronic, generat ca urmare a accesării site-ului de către un Client, prin care Clientul transmite Vânzătorului intenția de a achiziționa produse de pe site, cu indicarea expresă a acestora, la prețul și în conditiile menționate pe site. Rezervarea unui produs disponibil pe site, fără finalizarea comenzii, nu reprezintă o comandă.

CONT – ansamblul format dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permit unui singur Utilizator accesul la zone restricționate ale site-ului.

FAVORITE – secțiunea din Contul utilizatorului care permite Utilizatorului/Clientului să creeze liste cu produse și servicii pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții. Utilizatorul va beneficia de serviciul de urmărire a produselor și serviciilor adăugate, și va primi comunicări comerciale de la Vânzător legat de produsele adăugate în lista de Favorite, daca Clientul si-a exprimat consimtamatul in acest sens.

COS DE CUMPARATURI – sectiune care permite Utilizatorului/Clientului sa adauge produse sau servicii pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment dat. In cazul in care produsele si serviciile nu sunt achizitionate in momentul adaugarii in Cos, prin efectuarea comenzii, Utilizatorul/Clientul va beneficia de serviciul oferit de către Vanzator de urmarire a produselor si serviciilor, prin primirea de comunicari comerciale din partea acestuia, daca Clientul si-a exprimat consimtamantul in acest sens.

CONTRACT – reprezinta o comanda confirmata si acceptata de către Vanzator.

CONTRACT LA DISTANTA – definitie conform articolului 2 pct. 7 din OUG nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesionistii, precum și pentru modificarea şi completarea unor acte normative

CURIER – orice persoana, de drept public sau privat, care presteaza servicii de curierat

COMUNICARI COMERCIALE – orice tip de mesaj/notificare (email/SMS/telefon/push notification/ web notification) care pot conține informații generale sau tematice, informații, oferte sau promoții cu privire la produsele adăugate în coș, a produselor salvate în Lista de Favorite, precum și alte comunicări comerciale precum sondaje de opinie sau promovarea unor servicii și produse noi.

CAMPANII PROMOTIONALE – conditiile particulare de vanzare ale Produselor pe site, reglementate prin regulamente aferente, cu respectarea legislatiei corespunzatoare (i.e. reducerea prettului sau a costurilor de livrare, în limita stocurilor disponibile, etc);

CERINTE TEHNICE – cerintte tehnice minime a caror iindeplinire este necesara pentru utilizarea site-ului sau a anumitor produse digitale / electronice / virtuale – PC / laptop / telefon / alt dispozitiv multimedia cu acces la internet, care asigura accesul la posta electronica si la internet.

LEGISLATIE CORESPUNZATOARE Codul Civil din 2009, Ordonanţa Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă, Legea nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele încheiate între profesionişti şi consumatori, Legea nr. 356/2002 privind comerţul electronic, Hotărârea Guvernului nr. 1308/2002 privind aprobarea normelor metodologice pentru aplicarea Legii nr. 356/2002 privind comerţul electronic, Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiilor asociate acestora, Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative

Prelucrarea datelor personale

CABINET  DEZVOLTARE  PERSONALĂ  DACIANA OLTEANU  colecteaza si prelucreaza datele cu caracter personal in cadrul platformei www.taroterapia.ro conform Politicii privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal disponibilă aici

Site-ul CABINET DEZVOLTARE PERSONALĂ  nu retine si nu stocheaza datele de card ale clientilor.

CABINET DEZVOLTARE PERSONALĂ  DACIANA OLTEANU  nu colecteaza date cu caracter personal fara acordul prealabil al utilizatorilor. Orice utilizator are dreptul de a cere sa aiba acces la toate datele colectate de CABINET DEZVOLTARE PERSONALĂ  DACIANA OLTEANU , dreptul de a corecta datele colectate, sau de a "se face uitat", adica de a cere ca  CABINET DEZVOLTARE PERSONALĂ sa stearga toate datele stocate.

Pentru a inregistra o cerere sau sesizare privind protectia datelor, colectarea lor, stocarea si utilizarea, puteti contacta CABINET DEZVOLTARE PERSONALĂ  prin trimiterea unui email la adresa contact. 

COMUNICARI COMERCIALE

Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale, dupa cum urmeaza:

    1. prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicările Comerciale primite de la Vanzator, sau
    2. prin contactarea societatii, la contact 

Nu sunt considerate Comunicari Comerciale, in intelesul Legislatiei corespunzatoare, mesajele primite de catre Client/Utilizator de la Vanzator, prin SMS / Whatsapp sau posta electronica, referitoare la statusul relatiei dintre Vanzator şi Client/Utilizator (i.e. confirmare creare cont, confirmare plasare / finalizare Comanda, notificare livrare Produse, comunicare incidente de securitate, etc).

PROCEDURA DE COMANDA

Prin lansarea unei comenzi pe site, pe email sau prin alte mijloace la distanta sunteti de acord cu forma de comunicare prin care CABINET DEZVOLTARE PERSONALĂ  isi deruleaza operatiunile.

Pentru a comanda produsele / serviciile oferite spre vanzare pe CABINET DEZVOLTARE PERSONALĂ  DACIANA OLTEANU este necesara parcurgerea urmatoarelor etape:

– identificarea si alegerea produselor / serviciilor, adaugarea lor in Cosul de cumparaturi

– introducerea datelor de identificare, nume, prenume, adresa de email, telefon, locatie, adresa de livrare si de facturare

– Selectarea modalitatii de plata a produselor, respectiv, a taxei de livrare (acolo unde se aplica)

– Finalizarea comenzii

PRETUL FINAL

Pretul final este cel afisat pe site la momentul cumpararii. CABINET DEZVOLTARE  PERSONALĂ nu percepe clientului la cumpararea produselor / serviciilor nicio taxa suplimentara fata de pretul afisat pe site, cu exceptia taxelor de livrare, acolo unde ele sunt aplicabile.

WIDE GIS PROVISIONS SRL nu este platitoare de TVA.

CAMPANII DE PRET / CUM SE FOLOSESTE CUPONUL DE REDUCERI?

Cand o anumita campanie de preturi reduse in baza unui cod de cupon este activa pe site, procedura de cumparare este urmatoarea:

  • se adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi – cuponul se aplica doar categoriei de produse / tipurilor de produse specificate pe site, in perioada mentionata
  • se introduce codul cuponului in campul dedicat din cos si se apasa butonul "Aplica cuponul"
  • se introduce tara si orasul in sectiunea "total cos"
  • se continua cu finalizarea comenzii – si se introduc datele cerute in aceasta sectiune, pana la confirmarea achizitiei

MODALITATI DE PLATA

Ca modalitati de plata a produselor TaroTerapia, sunt disponibile: plata online cu cardul, plata prin PayPal, ordin de plata / transfer bancar, plata ramburs, astfel:

Pentru produsele electronice / digitale / virtuale (indiferent de locatia Cumparatorului):

  • plata online cu cardul, prin Stripe,
  • PayPal
  • ordin de plata / transfer bancar

Pentru produsele fizice cu livrare in Romania:

  • plata online cu cardul, prin Stripe,
  • PayPal
  • ordin de plata / transfer bancar
  • ramburs, in numerar, la primirea coletului prin curier (numerar la livrare)

Pentru produsele fizice cu livrare in afara Romaniei:

  • plata online cu cardul, prin Stripe,
  • PayPal
  • ordin de plata / transfer bancar

Cum functioneaza sistemul de plata online cu cardul, prin Stripe:

Procesul de plata este format, in general, din doi pasi:
1. Introducerea datelor cardului: dupa revizuirea finala a comenzii in formularul de comanda, aveti un camp dedicat, unde trebuie sa completati detaliile cardului dumneavoastră (fara spatii intre cifre). Apoi ati putea fi redirectionat pe pagina de autorizare prin sistemul 3DSecure.
2. Autorizarea platii prin sistemul 3DSecure*: Introduceti parola 3DSecure (poate fi unică, sau trimisă de banca dvs. prin SMS în funcție de politicile acesteia) sau va trebui sa autorizati tranzactia din aplicatia bancara, conform cerintelor afisate pe ecran. Daca autorizati tranzactia din aplicația bancara, NU inchideti pagina de comanda, pentru ca tranzactia sa fie autorizata cu succes. Daca folositi un telefon si e necesar sa intrati in aplicatie pentru a autoriza plata, trebuie sa reveniti imediat pe pagina de comanda de pe site, dupa confirmarea autorizarii, exact la pasul la care ramaseserati, pentru ca plata sa fie procesata.

Nota: recent, bancile emitente de carduri MasterCard si Visa au activat standardul de plati online "3D Secure 2". Pentru a putea efectua plati online in siguranta, trebuie sa activati cardurile dumneavoastra in noul sistem "3D Secure 2".

Sistemul de plata oferit de partenerul Stripe se ocupa de procesarea platii in siguranta si de incasare. In momentul in care ati autorizat o plata pe site-ul nostru, suma respectiva a fost blocata in contul dumneavoastra, urmand sa fie transferata in contul WIDE GIS PROVISIONS SRL in termen de 2-3 zile.

In cazul in care plata pretului produselor este efectuată online, WIDE GIS PROVISIONS  SRL nu este/nu poate fi facuta responsabila pentru nici un alt cost suplimentar ocazionat Cumparatorului, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutara aplicate de către banca emitenta a cardului bancar al Cumparatorului, in cazul in care moneda de emitere a acestuia nu este in LEI.

Cum functioneaza sistemul de plata prin ordin de plata / transfer bancar:

Plata se efectueaza in baza detaliilor de plata primite automat de pe site / facturii proforma. Detaliile le primiti pe adresa de e-mail folosita in plasarea comenzii.
Expedierea / livrarea comenzii se va face doar dupa confirmarea platii in contul specificat de WIDE GIS PROVISIONS SRL .

Cum functioneaza sistemul de plata prin PayPal:

Plata se efectueaza in baza detaliilor de plata primite de la WIDE GIS PROVISIONS SRL  / facturii proforma. Detaliile le primiti pe adresa de e-mail folosita in plasarea comenzii.
Expedierea / livrarea comenzii se va face doar dupa confirmarea platii.

Cum functioneaza modalitatea de plata ramburs / numerar la livrare:

Daca ati ales modatlitatea de plata Ramburs , veti plati comanda in momentul in care curierul aduce coletul la usa dumneavoastra.

Daca ati ales produse mixte (digitale / virtuale si fizice) in aceeasi comanda, livrarea produselor fizice se face odata cu primirea coletului de la curier si incasarea contravalorii intregii comenzi, iar livrarea produselor virtuale se va face odata cu primirea confirmarii de incasare a rambursului, de la firma de curierat. Este posibil ca intregul proces de acces la produsele virtuale comandate sa dureze intre 5-9 zile lucratoare, astfel incat este recomandata plata online a comenzilor mixte (digitale / virtuale si fizice) cu cardul bancar sau prin transfer bancar / ordin de plata, astfel incat Clientul sa obtina accesul la produsele sale digitale / virtuale cat mai repede dupa confirmarea platii.

Plata pentru produsele livrate la Easybox se face cu cardul bancar sau prin transfer bancar / ordin de plata / PayPal.

Pentru comenzile externe se accepta doar plata online prin card, PayPal si transfer bancar / ordin de plata.

Pentru ca LIVRAREA sa se efectueze in cele mai bune conditii, atunci cand completati datele Cumparatorului , inclusiv adresa de email, telefonul, adresa de livrare (pentru produsele fizice), asigurati-va ca acestea sunt complete si corecte.

La comenzile efectuate pe site pentru produse fizice, Cumparatorul trebuie sa se asigure ca, dupa inserarea adresei din campul "Livrare", sectiunea "Total Cos", apasa butonul "Actualizeaza" din sectiunea respectiva, astfel incat inainte de finalizarea comenzii, sa fie inserate toate detaliile corecte despre judet, pentru o buna estimare a pretului de transport.

Livrarea se va face cat mai curand posibil dupa acceptarea comenzii Cumparatorului.

Timp estimat de livrare & Taxe de livrare pentru produsele fizice:

Bucuresti / Ilfov: 1-2 zile lucratoare, calculate din ziua confirmarii platii (pentru comenzile fara plata cash / ramburs)

Restul României: 1-3 zile lucratoare, din ziua confirmarii platii (pentru comenzile fara plata cash / ramburs)

Tarile din afara Romaniei, aflate in Uniunea Europeana: intre 4-9 zile lucratoare, din ziua confirmarii platii


Daca ati ales produse mixte (digitale / virtuale si fizice) in aceeasi comanda, livrarea produselor fizice se face odata cu primirea coletului de la curier si incasarea contravalorii intregii comenzi, iar livrarea produselor virtuale se va face odata cu primirea confirmarii de incasare a rambursului, de la firma de curierat. Este posibil ca intregul proces de acces la produsele virtuale comandate sa dureze intre 5-9 zile lucratoare, astfel incat este recomandata plata online a comenzilor mixte (digitale / virtuale si fizice), cu cardul bancar, sau prin transfer bancar / ordin de plata, astfel incat Clientul sa obtina accesul la produsele sale digitale / virtuale cat mai repede dupa confirmarea platii.

Livrarea gratuită este disponibilă exclusiv pe teritoriul României, pentru comenzi de produse fizice în valoare de minim 300 LEI din orice categorie care conține produse fizice. Pentru a beneficia de livrare gratuită, Cumpărătorul trebuie să adauge în Coșul de cumparaturi produse fizice în valoare de minim 300 de lei din orice categorie care conține produse fizice, pentru livrare exclusiv pe teritoriul României. În câmpul "Finalizare comandă" va fi disponibilă automat opțiunea "Livrare gratuită".

Produsele tip CURSURI ÎNREGISTRATE: Clientul primeste accesul la curs in maxim 2-14 ore lucratoare de la confirmarea platii, livrarea se face la adresa de email (Gmail) furnizată de Client în formularul de comandă, unde poate fi accesat link-ul către produs.

Produsele tip AUDIO (meditații, audiobook): livrarea se face instant, în cazul plăților online cu cardul, la adresa de email furnizată de Client în formularul de comandă, unde poate fi accesat link-ul către produs. În cazul plății prin transfer bancar / ordin de plată, Clientul primește link-ul pe email la 2-14 ore lucratoare dupa confirmarea platii.

Daca ati ales produse mixte (digitale / virtuale si fizice) in aceeasi comanda, livrarea produselor fizice se face odata cu primirea coletului de la curier si incasarea contravalorii intregii comenzi, iar livrarea produselor virtuale se va face odata cu primirea confirmarii de incasare a rambursului, de la firma de curierat. Este posibil ca intregul proces de acces la produsele virtuale comandate sa dureze intre 5-9 zile lucratoare, astfel incat este recomandata plata online a comenzilor mixte (digitale / virtuale si fizice), cu cardul bancar, sau prin transfer bancar / ordin de plata, astfel incat Clientul sa obtina accesul la produsele sale digitale / virtuale cat mai repede dupa confirmarea platii.


CONDITII TEHNICE PENTRU ACCESAREA PRODUSELOR DIGITALE / ELECTRONICE / VIRTUALE:

Pentru a accesa aceste produse, Cumparatorul are nevoie, in functie de caz, de:

  • PC / laptop / telefon / alt dispozitiv multimedia cu acces la internet
  • adresa de email valida, pentru a putea primi produsele / serviciile electronice / digitale / virtuale achizitionate si pentru confirmarea comenzilor pentru orice produs de pe site
  • doar in cazul produselor cu acces unic: o adresa de posta electronica Gmail


RETRAGEREA DIN CONTRACTUL LA DISTANTA

Clientul/Utilizatorul are dreptul de a se retrage din Contractul la Distanta, fara a preciza motivele si fara a suporta alte cheltuieli decat cele prevazute de lege. Pentru exercitarea dreptului de retragere in termenul prevazut de Legislatia corespunzatoare, Clientul/Utilizatorul trebuie să informeze Vanzatorul cu privire decizia de a se retrage in scris, pe e-mail, la adresa de contact.


EXCEPTII DE LA DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACTUL LA DISTANTA

Pentru Produsele fizice: Produsele trebuie returnate sigiliate, in ambalajul original integral, cu etichetele intacte, etichetele si toate accesoriile intacte, cu documentele care l-au insotit, fara deteriorari ulterioare achizitiei. Nu se acceptă pentru retur produsele care prezintă urme de folosire / uzură, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produse cărora le lipsesc accesorii.

Conform dispozitiilor art. 16 din OUG nr. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere din contractul la distanta urmatoarele:

  • furnizarea de produse confecționate dupa specificațiile prezentate de cumparator sau personalizate in mod clar 
  • furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al clientului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul 

II. PENTRU PRODUSELE DIGITALE / ELECTRONICE / PRODUSE VIRTUALE PERSONALIZATE:

BUNURI SI SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE / RETUR:
Sunt exceptate de la dreptul de retragere / retur urmatoarele:

furnizarea de bunuri / servicii realizate dupa specificatiile prezentate de cumparator sau personalizate in mod clar (i.e. citiri private, etalari, harti, sesiuni 1:1, sesiuni de grup, etc)
furnizarea de continut digital / online / electronic / virtual care nu este livrat pe un suport material (i.e cursuri video, audiobook, meditații audio, etc). In masura in care Clientul a primit de la Vanzator un link de acces valid, in conformitate cu comanda plasata pe site, se va considera ca serviciul pe care CABINET DEZVOLTARE PERSONALĂ  s-a obligat sa il presteze a fost indeplinit si acceptat de client. Link-urile de acces / download oferite Clientului nu pot fi retrase odata ce au fost trimise , iar, in masura in care sunt functionale in conditiile tehnice specificate pe site, se va considera ca CABINET DEZVOLTARE PERSONALĂ  si-a indeplinit toate obligatiile fata de Client. In aceste situatii nu este posibila returnarea contravalorii acestor servicii.

Pentru PRODUSELE DIGITALE / ELECTRONICE / VIRTUALE PERSONALIZATE 

  • detaliile furnizate pentru realizarea produselor / serviciilor personalizate sunt insuficiente sau eventualele clarificari cerute inainte nu pot fi facute
  • subiectele vizeaza actiuni ilegale
  • limbajul folosit de Cumparator este licentios, discriminator, etc
  • sunt cerute diagnostice sau prognostice legate de aspecte sensibile din zona sanatatii

Solutionarea conflictelor

Orice conflict aparut intre WIDE GIS PROVISIONS SRL  si clienti va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, se vor aplica prevederile legale românesti in domeniu, iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti.

Dispozitii finale

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Odata cu achizitia si / sau lansarea comenzii, clientul accepta neconditionat termenii si conditiile de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu a unui contract in vigoare.



Daciana Olteanu 
autor, consilier dezvoltare personală 
Toate drepturile rezervate 2023
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți